presentacio ingles

Hello, my name is Laia I’m from Prats i Sansor and I am 11 years old.

I am tall and thin. My hair is blond and medium. Today I am wearing blue trouser, a brown, blue, yellow, pink and orange jumper, and white, black and grey shoes.

I like horse riding, the animals, the nature, talk with my friends, hip hop and the Vietnam pig.


dijous, 18 d’octubre del 2012

Evaluacions de 5è

Ja s'han començat a fer les proves de 5è, la primera prova que vam fer va ser de catalá, la segona de castellà i la ultima de matemàtiques. Els de 6è també les vam fer  però per veure el nivell que teniem tots.
Donaran les fitxes a corretgir. 

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Excursio

El dijous 30 i el divendres 31 vam anar d'excursio a la depuradora i a la potibilitzadora, feia molta pudor, ens an explicat de tot per exemple: Lo que es pot tirar al vater o no.
A estat molt "divertit".

currículum comú

Avui 25 d'octubre dijous hem fet activitats de música, educació física.
Els petits llegeixen contes amb la Carolina, els llibres que lleigeixen són amb castella, els mitjans avui an fet educació física i els grans em fet música.

A sigut molt divertit.

Els dimecres a la tarda

Tots els dimecre a la tarda vaig a muntar a cavall amb una amiga que és diu Roser, la profesora es diu Sílvia Elizalde.
La Roser monta un cavall que és diu Cortes i jo munto al meu cavall es diu Buran.
Per fer galopra al musiquillo va costar moltissim peró a mi no el Buran es molt obedient, el musiqullo no gaire peró es porta molt bé .

Dissabte

Aquet dissabte anire a fer un concurs amb una amigua, jo anire amb el meu cavall el Buran i ella anira amb el Cortes. Ella fara la reprise A.P 1 i jo fare la repirse A.P 2. Ens tenim que llevar a les 7 del mati per respallarlos, ficar una crema a les peulles, llima e cavalls i pujarlos al remolc.



ESTIC MOLT NERVIOSA!!

hípica

A mi m'agrada l'hípica (la doma) tinc un cavall marro, faig classes amb la Silvia Elizade, molt bona professora.
"Si un dia passeu per PRATS I SANSOR aneu a la hípica 2 i demaneu al manel".
Io avans feia salt però em vaig fer mal i em vaig canviar a fer doma, s'em dona molt bè.